(0) - 0,00 zł

Nie masz produktów w koszyku.

Facebook

FAQ - najczęściej zadawane pytania



  1. Jak kupować?
    Najprościej zacząć od określenia modelu Twojego samochodu, w panelu po prawej stronie ekranu. W trzech oknach dialogowych rozwiną się odpowiednio modele, rodzaj paliwa i konkretne silniki. Później możesz zawężać strefę wyszukiwania wybierając w panelu z lewej strony ekranu konkretną kategorię poszukiwanej części. Na ekranie w strefie środkowej będą się wtedy wyświetlać części z danej kategorii pasujące do określonego przez Ciebie modelu. Możesz też iść na skróty wpisując w okno wyszukiwarki (u góry, po prawej) słowo opisujące poszukiwaną część bądź jej numer katalogowy (lub jego fragment) jeśli jest Ci znany, stosując polskie czcionki. Korzystając z przycisku „dodaj do koszyka” kompletujesz listę interesujących Cię części. Aby zakończyć transakcję należy użyć przycisku „zamówienie” znajdującego się na prawym panelu w części „Mój koszyk”. Dalej system poprowadzi Cię przez kolejne etapy związane z wyborem sposobu dostawy, płatności itd... 
  2. Czy muszę się rejestrować i logować, żeby dokonać zakupu?
    Nie musisz się rejestrować ani logować, żeby dokonać zakupu. Warto jednak to zrobić, gdyż system z pamięci uzupełnia dane do wysyłki czy faktury, łatwiej też kontrolować stan swojego zamówienia czy przeglądać zamówienia archiwalne. Ponadto niektóre nasze promocje przeznaczone są wyłącznie dla zarejestrowanych Klientów. 
  3. Czym się różni „rocznik” od „modelu rocznikowego”?
    Rocznik czyli rok, w którym samochód został wyprodukowany, nie zawsze zgadza się z „modelem rocznikowym:. Np. pojazd z końcówki roku zwykle jest modelem z roku następnego. Wielokrotnie w opisach części podany jest model rocznikowy od lub do którego ma zastosowanie dana część. Model rocznikowy jest zakodowany w numerze VIN pojazdu, zgodnie z poniższą tabelką:

    Freelander 2, Range Rover Evoque, Discovery Sport

    Kod 7H 8H 9H AH BH CH DH EH FH GH HH
    Rok 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017

    Pozostałe

    Kod BA CA DA EA FA GA HA JA KA LA MA TA VA WA XA YA 1A
    Rok 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001
    Kod 2A 3A 4A 5A 6A 7A 8A 9A AA BA CA DA EA FA GA HA
    Rok 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
  4. Czy korzystanie z formy płatności poprzez serwis Płatności.pl lub PayPal (karta kredytowa, płatnicza, przelew bezpośredni) jest bezpieczne?
    Korzystanie z tej formy płatności jest zabezpieczone przez dostawcę tej usługi na najwyższym poziomie. Żadne dane dotyczące karty płatniczej czy kredytowej lub dane konta, z którego dokonywana jest płatność bezpośrednia nie są przekazywane do naszego systemu. 
  5. Czy moje dane osobowe są chronione?
    Twoje dane osobowe są przechowywane na serwerach bezpiecznych. Podobnie połączenie internetowe, w czasie którego przekazujesz te dane do naszego serwera jest szyfrowane (w czasie takiego połączenia początek adresu internetowego w oknie Twojej przeglądarki internetowej zaczyna się na „https//... a w dolnym pasku powinien pojawić się symbol zamkniętej kłódki. 
  6. Skąd mam wiedzieć czy w magazynie Landstore.pl jest część zamienna, którą znalazłem na stronie?
    Znakomita większość produktów jest dostępna „od ręki”. W takiej sytuacji pod ceną produktu znajduje się czarny przycisk z napisem „dodaj do koszyka”. Na stronach naszego sklepu znajdują się również produkty, których nie mamy w danym momencie w magazynie. W takiej sytuacji przy danym produkcie nie wyświetla się przycisk „dodaj do koszyka”. Najlepiej wtedy skontaktować się z nami w dowolny sposób (telefon, internet), żeby potwierdzić termin, kiedy dana część będzie dostępna.
  7. Kiedy otrzymam towar?
    Zamówienia, które zostały opłacone w systemie Płatności.pl lub wysyłane w opcji „płatne przy odbiorze”, realizujemy tego samego dnia, jeśli cały proces został zakończony przed przyjazdem kuriera (około godziny 15.00 - 15.30).
  8. Dlaczego przy niektórych numerach na końcu jest literki/ka GEN lub G?
    W przypadku niektórych pozycji oferujemy zarówno oryginalne części zamienne jak i ich odpowiedniki różnych producentów. Oryginały w takiej sytuacji oznakowane są symbolem GEN na końcu numeru części. Symbolem G oznakowane są najwyższej jakości zamienniki, wyprodukowane przez producentów fabrycznych, jednak dystrybuowane poza siecią dealerską Land Rovera - tym samym bez opakowań z logo „Land Rover”. W przypadkach niewystępowania zamienników część zamienna nie będzie miała oznakowania GEN, ale będzie częścią oryginalną (w oryginalnym opakowaniu). Zawsze w takim przypadku w opisie towaru w rubryce „Producent” wpisana będzie nazwa Land Rover. 
  9. Skąd mam wiedzieć, że moje zamówienie dotarło do Landstore.pl?
    Natychmiast po złożeniu zamówienia system generuje i wysyła na wskazany w zamówieniu bądź formularzu rejestracyjnym adres e-mailowy potwierdzenie przyjęcia zamówienia. Brak takiego potwierdzenia w Twojej skrzynce mailowej może być sygnałem, że zamówienie do nas nie dotarło (z rożnych przyczyn, często niezależnych ani od nas, ani od Ciebie). Prosimy wtedy niezwłocznie o kontakt telefoniczny w celu wyjaśnienia zaistniałego problemu. 
  10. Czy jest możliwość zwrotu towaru?
    W przypadku błędnego wyboru i zamówienia przez Ciebie niewłaściwej części zamiennej można dokonać zwrotu (osobiście lub wysyłką na adres naszego sklepu). W przypadku zakupów potwierdzonych paragonem niezbędne jest dołączenie tego paragonu do przesyłki. W przypadku zakupów dokonanych na fakturę, po otrzymaniu zwracanego towaru wysyłamy fakturę korygującą, której kopię należy podpisać, ostemplować i odesłać do nas. Zwrot należności następuje niezwłocznie przelewem bankowym na wskazane przez Państwa konto. Zwracany towar nie może nosić śladów montażu i należy dostarczyć go w nienaruszonym opakowaniu. 
  11. Co zrobić, jeśli nie znalazłem poszukiwanej części w sklepie Landstore.pl?
    Cały czas pracujemy nad zwiększaniem oferty dostępnej przez internet. W przypadku zainteresowania częściami bardzo nietypowymi prosimy o kontakt z naszym sklepem telefonicznie lub mailowo. Zrobimy wszystko co w naszej mocy by poszukiwaną część jak najszybciej dla Ciebie znaleźć.
Ta strona używa cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej w Polityce Prywatności